Beoordeeld met een 5,0

Gastvrijheids-
trainingen & workshops

Hospitality & Humorsessie .

We kennen allemaal het gevoel wat hospitality ons geeft, maar hoe zorg je ervoor dat het ook echt voelbaar is binnen jouw organisatie? In de inspirerende ‘Hospitality & Humorsessie’ neemt Miranda je mee in herkenbare praktijkvoorbeelden. Rotterdamse Toos sluit de training in stijl af. Een hospitalitysessie die jouw medewerkers niet snel zullen vergeten! Doeltreffend, energiek, vakkundig en inhoudelijk – met een vleugje humor.

Voor wie

De ‘Hospitality & Humorsessie’ is geschikt voor elke organisatie die graag een hospitality training wil, maar deze ook luchtig wil houden. We nemen jullie mee in de basisprincipes van hospitality en hoe deze in de praktijk toe te passen.

Doel

Met deze sessie maak je hospitality voelbaar binnen jouw bedrijf. Je maakt stappen om jouw organisatie gastvrijheid te laten ademen. Medewerkers leren hoe ze gastvrijheid in hun functie kunnen toepassen. Met theorie en voorbeelden uit de praktijk.

Resultaten

De Hospitality & Humorsessie zorgt voor:

Data

Deze hospitalitysessie wordt in overleg gepland. Samen bepalen we de datum en locatie.

Kosten

De kosten zijn op aanvraag. Dit is afhankelijk van de grootte van de groep, aantal onderwerpen dat we doornemen en de duur van de training.
Italian Trulli

“Voor trainingen, workshops en coaching kan je Hospitality aan de Maas inhuren. Ik zal hen zeker aanraden. Vol passie, plezier en werkervaring wordt er verteld en je krijgt direct zin om met gastvrijheid aan de slag te gaan in je organisatie!”

– Leslie van Oosten, Eigenaresse Stadsbakkerij
Italian Trulli

“Hartverwarmend en inspirerend... of je nu een training volgt of gecoacht wilt worden!!”

– Lisette Guijs, Mindfulness mentor Mindful-li
Italian Trulli

“Voor het Facilitair Bedrijf Erasmus MC heeft Miranda meerdere presentaties, trainingen en workshops verzorgd. Door van nature gastvrij te zijn creëert ze een fijne en ontwapende sfeer, wat zeer ten goede komt bij een gemêleerd gezelschap. Met haar warme persoonlijkheid maakt ze snel verbinding met leidinggevenden en uitvoerende medewerkers.”

– Chris Groen, Manager Frontservice Diensten Erasmus MC
Italian Trulli

“Hoe krijg je 150 ambassadeurs voor Gasvrijheid weer bij de les en bied je ze ook nog inspiratie aan? Dan kom je uit bij Miranda van Hospitality aan de Maas. Door haar enthousiaste en inspirerende houding ging de groep weer helemaal aan. Er kwam toch nog wat theorie bij kijken, maar dat werd niet zo ervaren.”

– Johan Jonker, Gastvrijheidsmanager Isala, Adviseur Facilitair bedrijf
Italian Trulli

“Door Miranda en ‘Rotterdamse Toos’ een hospitality en humor sessie mogen laten verzorgen. Gedurende deze, op maat gemaakte, sessie hebben in totaal bijna 100 Hago Zorg medewerkers middels echte Rotterdamse humor kennis gemaakt met de aspecten van gastvrijheid in een ziekenhuis. De sessie is vooraf meermaals doorgesproken en toepasbaar gemaakt op de doelgroep en hun werkveld. Een aanrader als je middels humor een serieus onderwerp wilt belichten!”

– Jeffrey Timmer, Klantmanager Hago Zorg en Kim Bekebrede, Teamleider Schoonmaak & Linnen Maasstad Ziekenhuis
Previous slide
Next slide

Meld je aan voor een training of workshop