Beoordeeld met een 5,0

Gastvrijheids-
trainingen & workshops

Incompany gastvrijheidstraining .

Ontdek de voordelen van een incompany gastvrijheidstraining op maat voor jouw team! Bij Hospitality aan de Maas begrijpen we dat het belangrijk is om jouw medewerkers te trainen op de plek waar ze dagelijks werken. Daarom bieden wij incompany trainingen en workshops die naadloos aansluiten op jouw specifieke wensen en leerdoelen. Niet alleen profiteer je van lagere kosten, maar onze gastvrijheidstraining zorgt ook voor een sterke teamspirit. Investeer in de groei en ontwikkeling van je team met een training op jouw eigen locatie!

Voor wie

De incompany gastvrijheidstraining is voor organisaties die graag gastvrijheid willen doorvertalen in het DNA van hun bedrijf.

Doel

De doelen stellen we samen op aan de hand van jouw leerdoelen, team en wensen in een vrijblijvend oriënterend gesprek. Uiteraard onder het genot van een heerlijk kopje koffie.

Resultaten

Een aantal voordelen van de incompany gastvrijheidstraining:

Data

Deze training wordt in overleg gepland. Samen bepalen we de datum en locatie.

Kosten

De kosten zijn op aanvraag. Dit is afhankelijk van de grootte van de groep, aantal onderwerpen dat we doornemen en de duur van de training.
Italian Trulli

“Voor trainingen, workshops en coaching kan je Hospitality aan de Maas inhuren. Ik zal hen zeker aanraden. Vol passie, plezier en werkervaring wordt er verteld en je krijgt direct zin om met gastvrijheid aan de slag te gaan in je organisatie!”

– Leslie van Oosten, Eigenaresse Stadsbakkerij
Italian Trulli

“Hartverwarmend en inspirerend... of je nu een training volgt of gecoacht wilt worden!!”

– Lisette Guijs, Mindfulness mentor Mindful-li
Italian Trulli

“Voor het Facilitair Bedrijf Erasmus MC heeft Miranda meerdere presentaties, trainingen en workshops verzorgd. Door van nature gastvrij te zijn creëert ze een fijne en ontwapende sfeer, wat zeer ten goede komt bij een gemêleerd gezelschap. Met haar warme persoonlijkheid maakt ze snel verbinding met leidinggevenden en uitvoerende medewerkers.”

– Chris Groen, Manager Frontservice Diensten Erasmus MC
Italian Trulli

“Hoe krijg je 150 ambassadeurs voor Gasvrijheid weer bij de les en bied je ze ook nog inspiratie aan? Dan kom je uit bij Miranda van Hospitality aan de Maas. Door haar enthousiaste en inspirerende houding ging de groep weer helemaal aan. Er kwam toch nog wat theorie bij kijken, maar dat werd niet zo ervaren.”

– Johan Jonker, Gastvrijheidsmanager Isala, Adviseur Facilitair bedrijf
Italian Trulli

“Door Miranda en ‘Rotterdamse Toos’ een hospitality en humor sessie mogen laten verzorgen. Gedurende deze, op maat gemaakte, sessie hebben in totaal bijna 100 Hago Zorg medewerkers middels echte Rotterdamse humor kennis gemaakt met de aspecten van gastvrijheid in een ziekenhuis. De sessie is vooraf meermaals doorgesproken en toepasbaar gemaakt op de doelgroep en hun werkveld. Een aanrader als je middels humor een serieus onderwerp wilt belichten!”

– Jeffrey Timmer, Klantmanager Hago Zorg en Kim Bekebrede, Teamleider Schoonmaak & Linnen Maasstad Ziekenhuis
Previous slide
Next slide

Meld je aan voor een training of workshop