Beoordeeld met een 5,0

Gastvrijheids-
trainingen & workshops

Masterclass Uitstekend Gastheerschap voor horeca medewerkers .

Ben jij als leidinggevende op zoek naar een workshop Uitstekend Gastheerschap om je team te inspireren? Wil je dat je medewerkers slimmer, bewuster en klantgerichter werken? Met een hoop inspiratie en positieve energie terug de werkvloer op en zich verder ontwikkelen in gastheerschap? Dan ben je aan het juiste adres! Horeca is een totaalbeleving, alles moet kloppen, maar uiteindelijk is het gevoel wat jouw medewerkers je gasten hebben meegegeven na een bezoek aan jouw horecaconcept blijvend. En wat maakt iemand de perfecte gastheer of- vrouw? Iemand zich welkom laten voelen op een natuurlijke manier. Oprechte aandacht vanuit het hart. Daar wordt iedereen blij van. Waar het uiteindelijk om gaat is dat iedere gast blij de deur uit gaat en graag terugkomt. Of nog beter: ambassadeur wordt van jouw bedrijf.

Voor wie

De workshop Uitstekend Gastheerschap is voor iedere medewerker met klantencontact in de horeca. Receptie, telefonie, bediening; alle medewerkers in de horeca dragen bij aan de totaalbeleving.

Doel

Tijdens deze workshop creëer je meer inzicht in gastvrijheid, doe je inspiratie op en besteed je aandacht aan zelfreflectie. Elke medewerker leert hoe hij of zij gastvrijheid in hun eigen functie kan toepassen en waar ze zichzelf kunnen verbeteren.

Resultaten

De resultaten van de workshop Uitstekend Gastheerschap zijn;

Data

De training is op aanvraag. Data en locatie in overleg. Deze workshop kan ook incompany georganiseerd worden of voor u gehele team op een externe locatie.

Kosten

De kosten zijn op aanvraag. Dit is afhankelijk van de grootte van de groep, aantal onderwerpen dat we doornemen en de duur van de workshop.
Italian Trulli

“Voor trainingen, workshops en coaching kan je Hospitality aan de Maas inhuren. Ik zal hen zeker aanraden. Vol passie, plezier en werkervaring wordt er verteld en je krijgt direct zin om met gastvrijheid aan de slag te gaan in je organisatie!”

– Leslie van Oosten, Eigenaresse Stadsbakkerij
Italian Trulli

“Hartverwarmend en inspirerend... of je nu een training volgt of gecoacht wilt worden!!”

– Lisette Guijs, Mindfulness mentor Mindful-li
Italian Trulli

“Voor het Facilitair Bedrijf Erasmus MC heeft Miranda meerdere presentaties, trainingen en workshops verzorgd. Door van nature gastvrij te zijn creëert ze een fijne en ontwapende sfeer, wat zeer ten goede komt bij een gemêleerd gezelschap. Met haar warme persoonlijkheid maakt ze snel verbinding met leidinggevenden en uitvoerende medewerkers.”

– Chris Groen, Manager Frontservice Diensten Erasmus MC
Italian Trulli

“Hoe krijg je 150 ambassadeurs voor Gasvrijheid weer bij de les en bied je ze ook nog inspiratie aan? Dan kom je uit bij Miranda van Hospitality aan de Maas. Door haar enthousiaste en inspirerende houding ging de groep weer helemaal aan. Er kwam toch nog wat theorie bij kijken, maar dat werd niet zo ervaren.”

– Johan Jonker, Gastvrijheidsmanager Isala, Adviseur Facilitair bedrijf
Italian Trulli

“Door Miranda en ‘Rotterdamse Toos’ een hospitality en humor sessie mogen laten verzorgen. Gedurende deze, op maat gemaakte, sessie hebben in totaal bijna 100 Hago Zorg medewerkers middels echte Rotterdamse humor kennis gemaakt met de aspecten van gastvrijheid in een ziekenhuis. De sessie is vooraf meermaals doorgesproken en toepasbaar gemaakt op de doelgroep en hun werkveld. Een aanrader als je middels humor een serieus onderwerp wilt belichten!”

– Jeffrey Timmer, Klantmanager Hago Zorg en Kim Bekebrede, Teamleider Schoonmaak & Linnen Maasstad Ziekenhuis
Previous slide
Next slide

Meld je aan voor een training of workshop