Beoordeeld met een 5,0

Gastvrijheids-
trainingen & workshops

Training Omgaan met agressie & emoties .

Weet jij hoe je moet handelen bij agressie? Heb je misschien zelf een kort lontje? Volg dan de training ‘Omgaan met agressie’ en voorkom aanvaringen binnen je organisatie. In de training ‘Omgaan met agressie en emoties’ ontwikkel je vaardigheden die je kunt inzetten om effectief om te gaan met allerlei vormen van agressie. Intimidatie, agressie, discriminatie, ongewenst gedrag, kwetsende scheldpartijen: allemaal vormen van grensoverschrijdend gedrag en helaas komt dit steeds vaker voor. Tijdens deze individueel te volgen ‘Training omgaan met agressie en ongewenst gedrag’ leer je professioneel te handelen bij ongewenst, ongepast of zelfs agressief gedrag. Je wisselt ervaringen uit met andere deelnemers en gaat aan de slag met het herkennen van agressie en het ontmoedigen van ongewenst gedrag. Gedurende de training wordt geoefend met een trainingsacteur. Tijdens dit deel van de training worden leersituaties gespeeld in de vorm van een rollenspel.

Voor wie

De training is geschikt voor iedereen die met klanten, gasten of patiënten contact heeft – zowel fysiek als telefonisch.

Doel

Kennis opdoen om professioneel en veilig te kunnen handelen in situaties waarbij een gast emotioneel of boos gedrag vertoont (de-escalatie). Na de training weet je hoe om te gaan met bepaald gedrag om erger te voorkomen en de rust te bewaren.

Resultaten

Na afloop van deze training:

Data

Je kan deze training incompany organiseren, we maken dan een training geheel op maat. Er is ook de mogelijkheid om je in te schrijven voor de open inschrijving. Je neemt dan deel aan de training met cursisten uit andere organisaties.

Data open inschrijving:

– Maandag 11 september 2023

De workshop duurt 1 dagdeel (4 uur)

Kosten

De kosten voor een incompany training zijn in opvraag. De kosten voor de open inschrijving zijn per persoon € 299,- (exclusief btw)
Italian Trulli

“Voor trainingen, workshops en coaching kan je Hospitality aan de Maas inhuren. Ik zal hen zeker aanraden. Vol passie, plezier en werkervaring wordt er verteld en je krijgt direct zin om met gastvrijheid aan de slag te gaan in je organisatie!”

– Leslie van Oosten, Eigenaresse Stadsbakkerij
Italian Trulli

“Hartverwarmend en inspirerend... of je nu een training volgt of gecoacht wilt worden!!”

– Lisette Guijs, Mindfulness mentor Mindful-li
Italian Trulli

“Voor het Facilitair Bedrijf Erasmus MC heeft Miranda meerdere presentaties, trainingen en workshops verzorgd. Door van nature gastvrij te zijn creëert ze een fijne en ontwapende sfeer, wat zeer ten goede komt bij een gemêleerd gezelschap. Met haar warme persoonlijkheid maakt ze snel verbinding met leidinggevenden en uitvoerende medewerkers.”

– Chris Groen, Manager Frontservice Diensten Erasmus MC
Italian Trulli

“Hoe krijg je 150 ambassadeurs voor Gasvrijheid weer bij de les en bied je ze ook nog inspiratie aan? Dan kom je uit bij Miranda van Hospitality aan de Maas. Door haar enthousiaste en inspirerende houding ging de groep weer helemaal aan. Er kwam toch nog wat theorie bij kijken, maar dat werd niet zo ervaren.”

– Johan Jonker, Gastvrijheidsmanager Isala, Adviseur Facilitair bedrijf
Italian Trulli

“Door Miranda en ‘Rotterdamse Toos’ een hospitality en humor sessie mogen laten verzorgen. Gedurende deze, op maat gemaakte, sessie hebben in totaal bijna 100 Hago Zorg medewerkers middels echte Rotterdamse humor kennis gemaakt met de aspecten van gastvrijheid in een ziekenhuis. De sessie is vooraf meermaals doorgesproken en toepasbaar gemaakt op de doelgroep en hun werkveld. Een aanrader als je middels humor een serieus onderwerp wilt belichten!”

– Jeffrey Timmer, Klantmanager Hago Zorg en Kim Bekebrede, Teamleider Schoonmaak & Linnen Maasstad Ziekenhuis
Previous slide
Next slide

Meld je aan voor een training of workshop