Beoordeeld met een 5,0

Gastvrijheids-
trainingen & workshops

Training Uitstekend Gastheerschap .

Wat maakt iemand de perfecte gastheer of -vrouw? Iemand zich welkom laten voelen op een natuurlijke manier. Ervaren wat echte gastvrijheid is. In de gastvrijheidstrainingen ‘Uitstekend Gastheerschap’ ga je aan de slag met de verschillende onderwerpen van gastgerichtheid. Na afloop van deze gastvrijheidstraining voelt iedere gast zich welkom. Of nog beter… gasten worden ambassadeurs van je organisatie!

Voor wie

De training ‘Uitstekend Gastheerschap’ is voor iedere medewerker met klantencontact. Gastheerschap is je schaduwberoep. Of je werkt in de horeca, catering, zorg, het bedrijfsleven, in een callcenter of als receptionist, vrijwilliger, caissière of beveiliger; voor iedereen is gastvrijheid belangrijk.

Doel

Tijdens deze gastvrijheidstrainingen creëer je meer inzicht in gastvrijheid, doe je inspiratie op en besteed je aandacht aan zelfreflectie. Je leert hoe je gastvrijheid in jouw functie toepast en waar je dit kunt verbeteren.

Resultaten

Na het volgen van deze gastvrijheidstrainingen:

Data

De training ‘Uitstekend Gastheerschap’ wordt incompany gegeven of met een open inschrijving. Data wordt in overleg gepland.

Kosten

De kosten zijn op aanvraag. Dit is afhankelijk van de grootte van de groep, aantal onderwerpen dat we doornemen en de duur van de training.
Italian Trulli

“Voor trainingen, workshops en coaching kan je Hospitality aan de Maas inhuren. Ik zal hen zeker aanraden. Vol passie, plezier en werkervaring wordt er verteld en je krijgt direct zin om met gastvrijheid aan de slag te gaan in je organisatie!”

– Leslie van Oosten, Eigenaresse Stadsbakkerij
Italian Trulli

“Hartverwarmend en inspirerend... of je nu een training volgt of gecoacht wilt worden!!”

– Lisette Guijs, Mindfulness mentor Mindful-li
Italian Trulli

“Voor het Facilitair Bedrijf Erasmus MC heeft Miranda meerdere presentaties, trainingen en workshops verzorgd. Door van nature gastvrij te zijn creëert ze een fijne en ontwapende sfeer, wat zeer ten goede komt bij een gemêleerd gezelschap. Met haar warme persoonlijkheid maakt ze snel verbinding met leidinggevenden en uitvoerende medewerkers.”

– Chris Groen, Manager Frontservice Diensten Erasmus MC
Italian Trulli

“Hoe krijg je 150 ambassadeurs voor Gasvrijheid weer bij de les en bied je ze ook nog inspiratie aan? Dan kom je uit bij Miranda van Hospitality aan de Maas. Door haar enthousiaste en inspirerende houding ging de groep weer helemaal aan. Er kwam toch nog wat theorie bij kijken, maar dat werd niet zo ervaren.”

– Johan Jonker, Gastvrijheidsmanager Isala, Adviseur Facilitair bedrijf
Italian Trulli

“Door Miranda en ‘Rotterdamse Toos’ een hospitality en humor sessie mogen laten verzorgen. Gedurende deze, op maat gemaakte, sessie hebben in totaal bijna 100 Hago Zorg medewerkers middels echte Rotterdamse humor kennis gemaakt met de aspecten van gastvrijheid in een ziekenhuis. De sessie is vooraf meermaals doorgesproken en toepasbaar gemaakt op de doelgroep en hun werkveld. Een aanrader als je middels humor een serieus onderwerp wilt belichten!”

– Jeffrey Timmer, Klantmanager Hago Zorg en Kim Bekebrede, Teamleider Schoonmaak & Linnen Maasstad Ziekenhuis
Previous slide
Next slide

Meld je aan voor een training of workshop